Ψάχνεις personal trainer στην Χαλκίδα;

Κυριάκος Καφετζόγλου

Ψάχνοντας για personal trainer στην Χαλκίδα ο Κυριάκος Καφετζόγλου ξεχώρισε για εμάς. Έγινε γρήγορα ο μέντορας της ομάδας μας στην γυμναστική. Δεν μπορούμε όμως να τον χαρακτηρίσουμε ως έναν ακόμη personal trainer. Ο χαρακτηρισμός, μικρός μπροστά σε αυτά που προσφέρει.

Χρειάζονται μόλις σαράντα μέρες για να αποκτήσεις μια καινούρια συνήθεια και εβδομήντα δύο για να γίνει τρόπος ζωής.

Με αυτά τα λόγια του Κυριάκου, καταφέραμε να βάλουμε στην ζωή μας την άθληση και να πετύχουμε στόχους που έξι μήνες πριν δεν είχαμε.

Personal Trainer Κυριάκος Καφετζόγλου

Στόχος δεν είναι το ‘’τέλειο’’ σώμα για το καλοκαίρι. Θα μπορούσε να είναι ένα πολύ δυνατό κίνητρο, αλλά όχι αρκετό μπροστά σε έναν υγιή τρόπο ζωής. Η προπόνηση με τον Κυριάκο σε μαθαίνει να ακούς το σώμα σου, όσο γλυκανάλατο και να ακούγεται. Αλλά είναι αλήθεια γιατί οι πόνοι στη μέση, στον αυχένα και στα χέρια ξεκίνησαν να υποχωρούν μέρα με την μέρα, προπόνηση με την προπόνηση.

Σίγουρα υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες σε διάφορους χώρους οι οποίοι μπορούν να προσφέρουν προγράμματα ενδυνάμωσης. Ο Κυριάκος Καφετζόγλου όμως έχει την υπομονή να ακούσει τα διάφορα προβλήματα υγείας καθώς και τις ιδιαιτερότητες της καθημερινότητας μας και να δημιουργήσει προγράμματα προσαρμοσμένα σε εμάς. Η εμψύχωση κατά τη διάρκεια των προπονήσεων και οι συμβολές του σίγουρα κάνουν την διαφορά.

Σε μόλις έξι μήνες καταφέραμε να μειωθούν αναπνευστικά προβλήματα κατά την διάρκεια της αερόβιας άσκησης. Να αυξηθεί η αντοχή υπό συνθήκες πίεσης. Να καταπολεμηθεί η αϋπνία και το σημαντικότερο να υποχωρήσουν οι μυοσκελετικοί πόνοι.

Οι υπαίθριοι χώροι που επιλέγει ξεπερνάνε τους κλασικούς τέσσερις τοίχους στολισμένους με καθρέφτες. Ο βασικός στόχος μιας καλής προπόνησης είναι η ανάπλαση και η ενδυνάμωση του μυϊκού συστήματος καθώς επίσης και της καρδιοαναπνευστικής αντοχής μέσω της αερόβιας άσκησης.

Ωστόσο ο χώρος των προπονήσεων δεν είναι το μόνο χαρακτηριστικό που τον κάνει να διαφέρει από τους υπόλοιπους του κλάδου. Ως προτεραιότητα έχει τον σχεδιασμό ενός προπονητικού προγράμματος, προσαρμοσμένο στον κάθε ασκούμενο όπου θα τον οδηγήσει στην υγιή και λειτουργική καθημερινότητα, χωρίς τραυματισμούς ,με ένα ισομερώς γυμνασμένο σώμα.

Θα μπορούσαμε να σας παραθέσουμε για ακόμα μια φορά τις ευεργετικές ιδιότητες της γυμναστικής και της σωστής διατροφής, αλλά όχι! Μόνο μια συμβουλή από εμάς. Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό.

Αφού λοιπόν πιείτε μια γουλίτσα νερό έρχεται η ευχάριστη στιγμή να ενεργοποιήσετε το σώμα σας με τρεις προτεινόμενες ασκήσεις για αρχάριους αλλά και για προχωρημένους.

Τρεις ασκήσεις ενδυνάμωσης από τον Κυριάκο Καφετζόγλου

Κυριάκος Καφετζόγλου Personal Trainer Χαλκίδα Pull up

Άσκηση 1: L-Sit Pull Up personal trainer Κυριάκος Καφετζόγλου

  1. Κρεμαστείτε στο μονόζυγο με ανοιχτή λαβή.
  2. Τα χέρια σας να είναι λίγο πιο ανοιχτά από το ύψος των ώμων.
  3. Σηκώστε τα πόδια σας ώστε να είναι παράλληλα με το δάπεδο, σχηματίζοντας γωνία 90 μοιρών.
  4. Ενεργοποιήστε τους κοιλιακούς σας και τραβήξτε το σώμα σας προς τα πάνω, μέχρι το πηγούνι σας να είναι πάνω από το μονόζυγο.
  5. Ελέγχετε την κίνηση και επανέρχεστε στην αρχική σας θέση.

plank Κυριάκος Καφετζόγλου Personal Trainer Χαλκίδα

Άσκηση 2: Plank personal trainer Κυριάκος Καφετζόγλου

  1. Τοποθετήστε τους πήχεις σας στο έδαφος, στην ίδια ευθεία με τους ώμους και παράλληλα μεταξύ τους,
  2. Με ενεργοποιημένους κοιλιακούς, κρατήστε την πλάτη και την μέση σας σε ευθεία.
  3. Το βλέμμα σας στραμμένο προς τα κάτω (το κεφάλι πρέπει να είναι πάντα στην ίδια ευθεία με την πλάτη).
  4. Μείνετε ισομετρικά σε αυτή τη θέση για 20 δευτερόλεπτα.

squat personal training Κυριάκος Καφετζόγλου Χαλκίδα

Άσκηση 3: Squat personal trainer Κυριάκος Καφετζόγλου

  1. Τοποθετήστε τα πόδια σας στο άνοιγμα των ισχίων και ανασηκώστε το στήθος σας.
  2. Εισπνεύσετε από το στόμα και κρατήστε την ανάσα σας.
  3. Ενεργοποιήστε τους κοιλιακούς σας.
  4. Διώξτε την λεκάνη σας προς τα πίσω.
  5. Πιέστε με την φτέρνα για να επανέλθετε στην αρχική σας στάση, εκπνέοντας και πάλι από το στόμα.

Για περισσότερες πληροφορίες και ασκήσεις επισκεφτείτε την σελίδα 2K personal training στο Facebook.